s 4 tips om op een gezonde manier de feestdagen door te komen

Gezond eten tijdens de feestdagen: 4 cruciale tips

Gezond eten tijdens de feestdagen: 4 cruciale tips

Voor wie houdt van lekker eten is de eindejaarsperiode een culinaire hoogtepunt. Asics Gel Kinsei 6 Femme Canotte Los Angeles Lakers Tegelijk proberen we ook gezond te eten. New Balance 574 mujer Hoe doe je dat tijdens de feestdagen zonder in te boeten aan culinair genot?  

Tip 1: laat hapjes je hoofd niet op hol brengen

Hapjes zijn heerlijk, dat hoor je ons niet tegenspreken.

  • ZX 750
  • Maar ze zijn ook gevaarlijk. nike tn homme noir fjallraven kanken baratas nike goedkoop Je maag is nog leeg wanneer jou die heerlijke minigerechtjes aangeboden worden. Alabama Crimson Tide De verleiding is groot om ervan te smullen tot dat hongergevoel verdwenen is. Jordan 7 enfants scarpe nuove della nike Tegelijk weet je dat ze slechts het begin vormen van een heus gangenmenu. Zie deze hapjes dan ook als proevertjes. new balance damskie Neem er slechts eentje. Adidas NMD Homme mochilas kanken big Zo voorkom je dat je aan het hoofdgerecht begint met een volle maag.

  • AIR MAX ZERO QS
  • Hogan Outlet Asics Gel Lyte 3 Pas Cher  

    Tip 2: maak lichte gerechten klaar

    Traditioneel wordt de eindejaarsperiode gezien als de uitgelezen periode om wild of gebraad klaar te maken, geserveerd met een heerlijke vleessaus en kroketten. Verrukkelijk vinden we dat. Zapatillas ULTRA BOOST Uncaged Pat Sullivan – Auburn Tigers Jerseys Kyrie Irving All Shoes Maar tegelijk ligt het ook zwaar op de maag. Waarom geen gestoomde vis of een Aziatisch gerecht waarvan je niet als een sufgegeten hond in de zetel gaat hangen? Kortom, durf iets nieuws te proberen.

  • Nike Air Max Command Femmes
  • Durf de Westerse keuken te verlaten en een lichter maal te bereiden. Adidas Zx Flux Femme Bleu nike air max 1 print donna nike air max 1 uomo  

    Tip 3: eet rustig, drink voldoende water

    Onthou dat elk menu – ongeacht hoeveel gangen het telt – een culinaire avontuur is. basket new balance new balance 373 classic Het is geen marathon. louboutin pas cher femme

  • NIKE FLYKNIT LUNAR3
  • Gezond eten doe je dan ook rustig, neem je tijd om te proeven en te genieten. All Star 2016 nike air max 2017 dames Roze Wie dat doet, zal zich minder gauw overeten. adidas yeezy boost 350 donna Drink ook voldoende water want dat bevordert de spijsvertering. Het is aan te raden om zowel een uur voor de maaltijd als een uur erna een glas water te drinken. Nike Store nike air max 1 pas cher Wie tijdens de maaltijd veel water drinkt, geeft aan zijn maag het signaal om meer maagsap aan te maken. New Balance 577 homme Chaussures Nike Dat zorgt voor een opgeblazen gevoel. Womens Air Jordan 5  

    Tip 4: kies voor een gezond dessert

    Chocoladetaarten, pudding en tal van andere snoeperijen zijn onvoorstelbaar lekker, maar vaak ook zwaar. Nike Air Max 2017 Femme Vermoedelijk is het je nooit eerder opgevallen, maar een dessertenkaart bevat doorgaans ook fruit en gezonde zoetigheden. Oklahoma Sooners Onze tip: geef het een kans. Je zal het je niet beklagen.